کافئین Caffeine یکی از پلتفرم های بازی می باشد که با هدف حفظ و برقراری تعامل اجتماعی ارائه شده است. استریمرها و گیمرهای علاقه مند به کسب درآمد از بازی می توانند از طریق این پلتفرم نیز کسب درآمد کنند. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا با پلتفرم کافئین Caffeine بیشتر آشنا شوید.

حتما بخوانید : کسب درآمد از طریق خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)

کافئین Caffeine چیست؟

کافئین یک پلتفرم استریمی است که توسط Ben Keighran ، طراح سابق اپل و چند تن دیگر از کارمندان آن شرکت طراحی شده است. هدف آن ها از طراحی و ایجاد این پلتفرم پرداختن به جنبه های تعاملات اجتماعی استریم ها می باشد. به همین دلیل است که به آن کافئین گفته می شود ، زیرا مردم اغلب برای نوشیدن قهوه دور هم جمع می شوند.

پلتفرم کافئین Caffeine

این پلتفرم برای کاربران خود شرایطی را فراهم کرده است تا آنچه را که تماشا می کنند با دوستانشان به اشتراک بگذارند و از پخش استریم های مشترک لذت ببرند.

کافئین یک پلتفرم استریم بازی ، ورزش و سرگرمی است

گرچه Twitch توانسته است تنوع بسیاری در محتواهایی که ارائه می دهد برای کاربران خود به وجود آورد و هنوز هم در رتبه اول نسبت به پلتفرم های هم رده خود قرار دارد، کافئین نیز نه تنها در زمینه بازی، بلکه در زمینه انواع دیگر سرگرمی ها و ورزش ها توانسته است در میان گیمرها و کاربران پلتفرم های استریم، از محبوبیت خاصی برخوردار شود.

کسب درآمد از طریق کافئین Caffeine

استریمرها در کافئین Caffeine از دو طریق می توانند در این پلتفرم کسب درآمد کنند. در این بخش از مقاله این دو روش را برای شما عزیزان گفته ایم. لطفا همچنان با تراپی همراه باشید.

روش اول : خریدطلای کافئین

استریمرهای کافئین از طریق امتیازات دیجیتال که واحد پول پلتفرم کافئین Caffeine است می توانند به درآمد برسند. تماشاگران استریم های کافئین، می توانند از طریق این پلتفرم، طلای کافئین خریداری کنند، سپس از این طلاها برای خرید امتیاز در کانال استریمرها استفاده کنند. پس از آن، استریمر از طریق این امتیازها به درآمد می رسد.

روش دوم : خرید امتیاز کافئین

استریمرها همچنین می توانند از طریق قرار دادن استریم های خود، رتبه بگیرند. سپس رتبه خود را به طلای کافئین تبدیل کنند، به این ترتیب که به هر کسی غیر از فالوورهای خود اجازه دهند که از استریم ها بازدید کنند.

مقایسه توئیچ و کافئین

Twitch و کافئین هم شبیه به هم هستند و هم تفاوت هایی نیز دارند. کاربران هر دو پلتفرم استریمرها هستند و هر دو تلاش می کنند تا کاربران بتوانند استریم های خود را با کیفیت بالا در پلتفرم قرار دهند.

از نظر زیبایی شناختی تفاوت هایی بین این دو پلتفرم وجود دارند. Twitch دارای یک رابط کاربری است که مسیریابی را کمی آسان تر کرده است، اما کافئین صفحه تمیز و مشخص تری دارد.

در Twitch ، استریمرها می توانند پروفایل های خود را با اطلاعات مربوط به خود پر کنند تا از نظر بصری صفحه جالب تری داشته باشند ، در حالی که در کافئین ، استریمر ها فقط می توانند چند خط متن قرار دهند.

پلتفرم کافئین Caffeine

از طرفی، از آنجا که کافئین به اندازه Twitch اشباع نشده است ، به احتمال زیاد می تواند محلی مناسب برای کسب درآمد استریمرها باشد.

کلام آخر

کافئین پلتفرمی است مناسب برای افرادی که علاقه مند هستند در محیط کاملا اجتماعی استریم های خود را به نمایش بگذارند و از طریق این پلتفرم با سایر استریمرها در تعامل باشند.

امکاناتی که در کافئین برای کاربران در نظر گرفته شده است در مقایسه با توئیچ ، کمتر است و در توئیچ استریمرها می توانند روی پروفایل شخصی خود برای جذب تماشاگران، مانور بیشتری بدهند.

همچنین از طریق پلتفرم کافئین Caffeine به دو روش می توان کسب درآمد کرد که در این مقاله دو روش را برای شما توضیح دادیم.

نقد کردن درآمد ارزی از پلتفرم کافئین Caffeine توسط تراپی

افراد زیادی هستند که علاقه مند به عضویت در این پلتفرم های استریم نظیر توئیچ ، کافئین و ... هستند و مایلند که از این طریق درآمد کسب کنند. اما به دلیل اینکه در نقد کردن درآمد ارزی خود مشکل دارند، از انجام این گونه فعالیت ها امتناع می کنند.

ما به این عزیزان پیشنهاد می کنیم که نقد کردن درآمد ارزی خود را با خیال آسوده به ما بسپارند. ما در شرکت پرداخت های ارزی تراپی ، موجودی حساب ارزی شما را به ریال تبدیل کرده و به حسابتان واریز خواهیم کرد.

کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را اعلام نمائید.

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 16 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر