با توجه به تاثیری که محتواهای بصری در جذب کاربر دارد، فعالان حوزه طراحی گرافیک بیشتر از عکس های جذاب در طرح های خود استفاده می کنند. آیا شما یک طراح گرافیک هستید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، قطعا سایت هایی نظیر شاتراستوک ، VideoHive و یا graphicriver را به خوبی می شناسید؛ آیا از این سایت ها خرید کرده اید؟ از سایت Fotolia چطور؟ با تراپی همراه شوید تا با نحوه خرید از وب سایت فوتولیا و پرداخت هزینه آن آشنا شوید. ما در این مقاله خرید از این سایت را به شما آموزش داده ایم.

معرفی سایت Fotolia

وب سایت فوتولیا یکی از سایت های ارائه دهنده انواع محصولات گرافیکی نظیر عکس، فیلم، تصاویر سه بعدی و همچنین فایل های صوتی به صورت رایگان و پولی می باشد. در این وب سایت شما می توانید در نوار جستجو، عنوان مورد نظر خود را وارد کنید و آیتمی که مد نظر دارید را خریداری نمائید.

در وب سایت Fotolia ، شما می توانید از طریق ابزار سرچ Adobe stock کمی متفاوت تر از دیگر سایت ها، آنچه مد نظر دارید را پیدا کنید؛ به این علت که Fotolia توسط شرکت Adobe مدیریت می شود. به طور مثال از طریق درگ و دراپ کردن عکسی در پنل جستجوی موجود، تصاویر مشابه آن را بیابید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه ی خرید و پرداخت هزینه خرید عکس از سایت Fotolia را بیاموزید.

آموزش خرید عکس از سایت Fotolia

گام اول : ابتدا به وب سایت Fotolia به آدرس www.fotolia.com  وارد شوید. پس از ورود به سایت، صفحه ای مطابق با آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید برای شما نمایان می شود.

گام دوم : در کنار نوار جستجو از طریق گزینه های که در تصویر مشخص شده است می توانید از میان دسته محصولات مشخص شده، گروه آیتم های مورد نظر خود انتخاب کنید.

گام سوم : در نوار جستجو کلمه ی مورد نظر خود را تایپ کرده و آیکون جستجو را کلیک کنید.

Fotolia

گام چهارم : از میان تصاویری که به شما نشان داده شده است، تصویری که مورد نظرتان است انتخاب کنید تا به صفحه مشخصات عکس وارد شوید.

Fotolia

گام پنجم : در صفحه مشخصات عکس مطابق تصویر زیر شما می توانید قیمت عکس را ببینید، آن را به صورت تستی دانلود کنید، یا نمونه عکس را با انتخاب گزینه download preview مشاهده کنید.

Fotolia

گام ششم : اگر قصد خرید نسخه Extended عکس را داشته باشید باید گزینه مربوط به آن را مطابق تصویر زیر انتخاب کرده تا وارد مرحله بعد شوید.

Fotolia

گام هفتم : در این مرحله از شما می خواهد که با وارد کردن ایمیل خود، اکانت بسازید. پس از ایجاد حساب کاربری، می توانید فرایند خرید را ادامه دهید.

Fotolia

گام هشتم : در این مرحله لازم است که اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. پس از پرداخت هزینه لینک دانلود عکس برای شما فعال می شود و می توانید آن را دانلود کنید.

توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه لازم است که کارت اعتباری یا حساب بین المللی داشته باشید. بنابراین در صورتی که امکان پرداخت هزینه برای شما وجود ندارد، اصلا نگران نباشید و این کار را به ما بسپارید.

پرداخت هزینه خرید عکس از سایت Fotolia توسط تراپی

برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه نیستند، تراپی پرداخت هزینه را بر عهده گرفته است.

شما می توانید با بهره مندی از خدمات پرداخت ارزی تیم تراپی ، کاملا امن و آسان و به سرعت پرداخت هزینه را انجام دهید! کافیست درخواست خود را به ما اعلام نمائید. برای این منظور می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمائید و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرمی که مشاهده می کنید، در خواست پرداخت هزینه را به ما اعلام نمائید.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

همکاران ما ابتدا درخواست شما را به دقت بررسی می کنند و درخواست پرداخت معادل ریالی هزینه عکس به حساب تراپی را برای شما ارسال می کنند. پس از پرداخت معادل ریالی هزینه، تراپی هزینه عکس را برای شما خواهد پرداخت و به این ترتیب شما می توانید عکس مورد نظر خود را خریداری نمائید.

همراهان گرامی! در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات ما با مشکلی مواجه شدید یا سوالی به ذهنتان  خطور کرد، با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمائید. ما با کمال میل پاسخگوی سوالات تان هستیم.

از همراهی همیشگیتان سپاسگزاریم!

تاریخ انتشار 13 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر