اخیرا در حالی که تعدادی از ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قیمت بوده اند، دو ارز رمزپایه بیت کوین و اتریوم نسبت به سایر ارزهای رمز نگاری شده پیشرو بوده و ما شاهد افزایش شدید قیمت آن ها هستیم.

به دنبال این افزایش قیمت، هزینه های معاملات و کارمزد این دو رمز ارز نیز افزایش چشمگیری داشته است. در این مقاله تراپی به بررسی مطالبی در مورد افزایش کارمزد اتریوم و بیت کوین پرداخته است. لطفا با ما همراه باشید.

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در سال جدید

با ورود به سال 2021 ، سرمایه های رمزنگاری شده یا همان ارزهای دیجیتال افزایش قیمت زیادی داشته اند، اما در کنار آن ، هزینه های معاملات و کارمزد تراکنش ها در این شبکه ها نیز با افزایش قابل توجهی همراه یوده است بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از نظر سرمایه بازار جز بزرگ ترین ارزهای دیجیتال هستند و معاملات گران قیمت در این دو شبکه در حال انجام است که این مسئله باعث شکایت کاربران و سرمایه گذاران ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی و انجمن های متمرکز بر رمزنگاری شده است.

برای خرید انواع ارزهای دیجیتال میتوانید روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

افزایش کارمزد اتریوم و بیت کوین

طبق اطلاعات به دست آمده از وب سایت bitinfocharts.com ، در زمان نوشتن این مقاله ، متوسط هزینه معامله بیت کوین (BTC) 0.00038 BTC یا 14.25 دلار برای هر تراکنش می باشد؛ همچنین آمار به دست آمده در این زمینه نیز نشان می دهد که متوسط هزینه معامله در شبکه ETH امروز 0.013 ETH یا 20.68 دلار USD بوده است.

آمار به دست آمده از Messari نشان می دهد که متوسط هزینه معاملات اتریوم ETH نیز بالاتر از بیت کوین BTC یوده است. بنابراین آمار به دست آمده بیانگر افزایش کارمزد اتریوم و بیت کوین در چند روز گذشته می باشد.

همچنین برای خرید ارز اتریوم و بیت کوین میتوانید از طریق زیر اقدام کنید

برای خرید اتریوم کلیک کنید!

برای خرید بیت کوین کلیک کنید!

افزایش کارمزد اتریوم

برخی از سرمایه گذاران و علاقه مندان ارز دیجیتال ، به ویژه طرفداران اتریوم ETH معتقدند که مشکل افزایش کارمزد اتریوم برطرف خواهد شد.

طرفداران بیت کوین کش نیز همچنین در طول هفته گذشته در مورد هزینه های کلان در هر دو شبکه Ethereum و Bitcoin و افزایش کارمزد اتریوم و بیت کوین مطالبی را عنوان کرده اند؛ و گویا هزینه انتقال به بلوک بعدی با استفاده از شبکه BCH با توجه به آمار به دست آمده از bitcoinfees.cash حدود 0.0021 دلار بوده است و متوسط هزینه فعلی بلاکچین Bitcoin Cash (BCH) در 4 فوریه 2021 ، 0009/0 دلار است.

به دنبال این افزایش قیمت و افزایش کارمزد اتریوم و بیت کوین راجر ور بنیانگذار Bitcoin.com اخیراً با بنیانگذار nomadcapitalist.com ، اندرو هندرسون ، در مورد مشکل کارمزد معاملات BTC و اتریوم نشستی داشته و بحث و تبادل نظر کرده اند.

تاثیر افزایش کارمزد اتریوم بر سایر شبکه های بلاک چین

این افزایش هزینه ها ظاهراً از این شبکه ها به بلاک چین های دیگر نیز انتقال پیدا کرده است. به عنوان مثال ، هنگامی که هزینه های Onchain بیش از حد سنگین شد ، محبوب ترین اتصال ثابت Bitcoin (USDT) شروع به مهاجرت از BTC (Omni Layer) به زنجیره Ethereum کرد.

از آنجا که هزینه های شبکه ETH در ماه های اخیر افزایش یافته است ، اخیراً شهرک های USDT شاهد اقدامات بیشتری در مورد بلاکچین ترون Tron هستند. علاوه بر این ، دومین ارز دیجیتال پایدار محبوب یعنی USDC در حال مهاجرت به شبکه Stellar است و ممکن است افزایش هزینه ها نیز باعث این تغییرات شده باشد.

اتریم و افزایش کارمزد خرید آن

سخن پایانی

در مقاله ای که پیش رو دارید شما را از اخباری که طی چند روز پیش منتشر شده است، آگاه کردیم. این خبر حاکی از این مسئله است که به دنبال افزایش قیمت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین و اتریوم، هزینه تراکنش های انجام شده افزایش یافته و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال شاهد افزایش کارمزد اتریوم و بیت کوین بوده اند.

تحلیل گران و موسسان شبکه های بلاک چین نظریات مختلفی در مورد این افزایش قیمت ها داشته اند و برخی از آن ها معتقدند که این مسئله ممکن است اصلاح شود.

همراهان همیشگی تراپی، از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا چنانچه پس از مطالعه مقالات با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمائید. همکاران و مشاوران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به کلیه ی سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 28 بهمن 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
افزایش کارمزد اتریوم
مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم چیست؟
هک صرافی UpBit
ERC-20
اتریوم
تفاوت بیت کوین و اتریوم
معرفی اتریوم (Ethereum)
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر