امروزه تنوع کسب و کارها به شدت زیاد شده است و با روی کار آمدن بیزینس های اینترنتی مثل انواع شغل های فریلنسری، کسب درآمد از استریم های بازی ، کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و ... نیز پیدا کردن  راهی برای کسب درآمد بسیار آسان تر از قبل شده است. در این مقاله ما قصد داریم یکی دیگر از راه های کسب درآمد از استریم های بازی را به شما معرفی کنیم به نام کسب درآمد از Facebook Gaming ، لطفا در این مقاله با تیم تراپی همراه شوید.

برای نقد کردن درآمد حاصل از فیسبوک گیمینگ، کلیک کنید!

کسب درآمد از بازی

گذشته از جنبه های مختلف سرگرمی و تفریحی بازی های ویدئویی برای گیمرها، می توان استریم های بازی را به عنوان یک منبع درآمد در نظر گرفت و از طریق آن ها پول به دست آورد.

آیا با توئیچ آشنا هستید؟ در Twitch شما می توانید با استفاده از استریم های بازی های ویدئویی کسب درآمد کنید. کسب درآمد از Facebook Gaming نیز از طریق همین نوع بازی ها می باشد. در ادامه توضیحاتی را در مورد کسب درآمد از Facebook Gaming برای شما بیان کرده ایم. همچنان با ما همراه باشید.

کسب درآمد از Facebook Gaming

شرایط کسب درآمد از Facebook Gaming برای علاقه مندان

قبل از اینکه چگونگی کسب درآمد از فیسبوک گیمینگ را به شما آموزش دهیم، ابتدا خوب است شما را با شرایط آن اشنا کنیم که بدانید چه کسانی می توانند از این طریق کسب درآمد کنند.

  • حداقل 18 سال سن داشته باشد.
  • فرد متقاضی باید حداقل 100 دنبال کننده در صفحه ی خود داشته یاشد.
  • حداقل 14 روز فعال در فیسبوک گیمینگ داشته باشد.
  • در مدت زمان دو هفته، حداقل 14 ساعت استریم بازی داشته باشد.
  • حداقل در دو روز از آن 14 روز، خودش استریم بازی ارائه داده باشد.

حال که با شرایط کسب درآمد از Facebook Gaming آشنا شدید، به ادامه ی نکات در مورد نحوه ی انجام این کار می پردازیم.

نحوه کسب درآمد از Facebook Gaming

پس از بررسی این معیارها ، اگر واجد شرایط کسب درآمد از Facebook Gaming بودید، می توانید برای خود داشبورد شخصی ایجاد کنید و با مراجعه به آن، برای برنامه کسب درآمد Level Up اپلای کنید.

به این نکته توجه کنید که برنامه Level Up در سراسر جهان در دسترس نیست ، بنابراین لازم است که قبل از شروع ، لیست فعلی مناطق تأیید شده را بررسی کنید.

پس از تأیید برای پیوستن به برنامه Level Up ، می توانید جریان بازی خود را بدست آورید. تماشا کنندگان بازی ها به شما ستاره می دهند، که این ستاره ها به عنوان امتیاز تلقی می شود.

برای هر ستاره ای که ارسال می شود ، فیس بوک به فرد 0.01 دلار پرداخت می کند. برای اینکه پولی برای شما پرداخت شود، باید حداقل 100 دلار به دست آورده باشد و یا 10000 ستاره داشته باشید. و قبل از آن نیز باید تنظیمات پرداخت خود را انجام دهید.

با وجودی که شما می توانید درآمد خوبی از این طریق به دست آورید، اما این را هم بدانید که یک شبه نمی توانید ثروتمند شوید و این نیاز به زمان دارد.

بسیاری از علاقه مندان به کسب درآمد از Facebook Gaming ، این سوال را می پرسند که آیا نسخه ی موبایل برای فیسبوک گیمینگ وجود دارد یا نه ؟ و چگونه می توان از آن بر روی تلفن همراه خود استفاده کرد؟

کسب درآمد از Facebook Gaming

کسب درآمد از Facebook Gaming در تلفن همراه

یکی دیگر از به روزرسانی هایی که فیس بوک اخیرا انجام داده است، افزودن برنامه Facebook Gaming برای موبایل است. این برنامه برای به علاقه مندان به بازی کمک می کند تا محتوای مورد نظر خود را کشف کنند ، با سایر گیمرها ارتباط برقرار کنند و بتوانند استریم های بازی را انجام دهند.

برنامه Facebook Gaming بسیار شبیه برنامه Twitch است به این دلیل که برای شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید ب آسانی به تماشای فیلم ها و استریم های بازی از گیمرهای مورد علاقه خود بپردازید.

برنامه Facebook Gaming فعلاً فقط برای سیستم عامل اندروید در دسترس است ، اما انتظار می رود که در آینده نزدیک نیز نسخه iOS آن نیز ارائه شود.

نقد کردن درآمد حاصل از Facebook Gaming توسط تراپی

دوستان و همراهان همیشگی تراپی، چنانچه شما نیز از گیمرهای Facebook Gaming هستید و از طریق آن کسب درآمد می نمائید، باید به شما بگوئیم که برای نقد کردن در آمد خود و تبدیل آن به ریال ، اصلا نگران نباشید. شما می توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. برای این منظور کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و نقل کردن درآمد Facebook Gaming شما را برای تان انجام می دهند.

برای نقد کردن درآمد حاصل از فیسبوک گیمینگ، کلیک کنید!

از توجه و همراهیتان بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 13 خرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    فرید ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    خسته نباشید
    برای ایرانی ها کسب درآمد از استریم ویدئو، توی کدوم سرویس رو پیشنهاد می کنید که مشکلاتی به خاطر تحریم ها شاملمون نشه؟

  • تصویر آواتار
    M_R ۲۴ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام و خسته نباشید
    امکانش هست که شما نقد کردن درامد رو با ارز دیجیتال مثل تتر انجام بدین؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۷ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      بله امکانش هست از طریق تیکت درخواست نقد کردن تتر تان را ارسال نمایید تا رسیدگی شود.
      موفق باشید

فرم ارسال نظرات کاربر