از طریق ترکیب نوآوری‌های تکنولوژیکی و مشارکت‌های استراتژیک، پی پل بهترین راه را ارائه کرده است تا بتواند به مدیریت و انتقال پول بپردازد و گزینه‌های پیشنهادی انعطاف پذیری را برای ارسال پرداخت‌ها، واریز یا برداشت از حساب ارائه دهد. پلتفرم پی پال هم اکنون در بیش از 200 فروشگاه در سراسر دنیا  با نام‌های Xoom، Venmo و Braintree به مشتریان و خریدارن خدمت رسانی می‌کند و در بیش از 100 کشور دنیا عملیات تبادلات مالی دارد. اگر شما دوست عزیز از دارندگان اکانت پی پال هستید و به تازگی تصمیم گرفته‌اید از گزینه‌های ارائه شده‌ی جایگزین در پی پال به جای اکانت قبلی خود استفاده کنید، می‌توانید اکانت خود را حذف نمائید. برای آشنایی با نحوه‌ی حذف حساب پی پال با تراپی همراه شوید.

چگونگی حذف حساب پی پال

سال‌های سال است که پی پال در زمینه‌ی پرداخت‌های آنلاین به مشتریان خدمت رسانی می‌کند، اما اخیرا متدهای جدید را که برخی از آن‌ها نیز بر روی تلفن‌های همراه از پیش نصب شده‌اند، برای ارسال پرداخت از طریق اینترنت ، جایگزین کرده است. چنانچه شما تصمیم گرفته‌اید که ازخدمات جدید پی پال استفاده کنید، ممکن است بخواهید اکانت خود را پاک کنید، پس مراحل ذکر شده در ادامه را دنبال کنید تا با چگونگی حذف حساب پی پال آشنا شوید.

حذف حساب پی پال

انواع اکانت پی پال

قبل از اینکه اکانت پی پال خود را حذف کنید، خوب است با انواع اکانت پی پال و کاربردهای آن آشنا شوید. کلا دو نوع اکانت پی پال وجود دارد : یک نوع آن اکانت شخصی و نوع دیگر اکانت بیزینس پی پال است.

کاربردهای اکانت شخصی پی پال

  • امکان پرداخت هزینه خرید خود در داخل و خارج از کشور
  • امکان بازپرداخت 50 درصد در اولین خرید محلی
  • خدمت رسانی در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته

کاربردهای اکانت بیزینس پی پال

  • امکان پذیرش پرداخت به صورت محلی و خارجی
  • مناسب برای فروشندگان، فریلنسرها و صاحبان کسب و کار

در ادامه برای شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید به حذف اکانت خود بپردازید. اما قبل از آن نکاتی هست که باید بدانید :

  • متد پرداخت خود را عوض کنید. بستن یک اکانت باعث کنسل شدن تمام تراکنش‌های قابل تکرار می‌شود. اگر تراکنش‌های تکرار شدنی دارید، که از طریق حساب پی پال شما پرداخت‌های آن‌ها انجام می‌شود، متد پرداخت خود را عوض کنید و آن را به یک اکانت دیگرتغییر دهید.
  • مطمئن شوید که همه‌ی تراکنش‌ها کامل و تائید شده‌اند. حذف یک اکانت تمام تراکنش‌های در حال اجرا را کنسل می‌کند.
  • اقدام به انتقال پول از پی پال به حساب بانکی کنید. مثلا موجودی خود را به حساب بانکی خود یا به حساب شخص دیگری انتقال دهید.

توجه کنید، زمانی که حساب پی پال خود را بستید، دیگر قابلیت باز کردن دوباره‌ی آن وجود ندارد. برای استفاده‌ی مجدد از پی پال باید مجددا یک اکانت جدید ایجاد کنید که می‌توانید برای ایجاد آن از همان آدرس ایمیل قبلی خود استفاده کنید.

حذف حساب پی پال

پاک کردن اکانت پی پال

برای پاک کردن اکانت پی پال خود ابتدا یک مرورگر وب بر روی سیستم خود باز کنید و مطابق آنچه در ادامه خواهیم گفت عمل کنید.

  • مرحله‌ی اول : به وب سایت پی پال بروید و به اکانت پی پال خود را لاگ این کنید.
  • مرحله‌ی دوم : در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه، تنظیمات اکانت خود را باز کنید.
  • مرحله‌ی سوم : به پائین اسکرول بزنید و Close your account را انتخاب کنید.
  • مرحله‌ی چهارم :  Close account  را انتخاب کنید.

پس از اینکه مراحل بالا را انجام دادید، یک ایمیل تائید حدف اکانت پی پال برای شما ارسال خواهد شد.

به این ترتیب شما می‌توانید به حذف حساب پی پال خود بپردازید. اما همانطور که گفته شد، بهتر است قبل از اینکه اکانت را حذف کرده و حساب خود را ببندید، ابتدا به نکاتی که ذکر شد توجه کافی داشته باشید، و همچنین توجه کنید که حتما موجودی حساب خود را انتقال دهید.

در این مقاله سعی کردیم به شما دوستان عزیز نحوه‌ی حدف حساب پی پال را آموزش دهیم. امید است مطالب ذکر شده در این مقاله مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. چنانچه در این زمینه به سوال یا مشکلی برخورد کردید حتما با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین برای افتتاح حساب پی پال می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

ازاینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

 

تاریخ انتشار 11 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر