گاهی اوقات باید پول خود را به خارج از کشور به شخص دیگری ارسال کنیم. خوب است بدانید این کار ساده نیست! عوامل متعددی مانند نرخ ارز، هزینه خدمات و زمان مورد نیاز قبل از اینکه گیرنده پول را دریافت کند، وجود دارد که باید رعایت کنید. آیا این سوال هم برای شما پیش آمده است که بهترین روش های انتقال پول به خارج چیست؟ طبق تجربیات مان در طی این سال ها احساس می کنیم Transferwise بهترین راه برای ارسال پول به خارج از کشور می باشد. به این دلیل که ثبت نام آن آسان است و استفاده از transferwise، هزینه های بسیار پایینی دارد. حتی پائین تر از فارکس! شما با صرف کمی وقت، می توانید پول و زمان زیادی صرفه جویی کنید!

برای درخواست انتقال پول و وجه خود ، کلیک کنید!

خدمات مختلفی وجود دارد که می تواند برای انتقال پول استفاده شود. البته چند سرویس مستقل نیز وجود دارد که به طور خاص بهتر از بقیه هستند، اگر شما نیاز به انتقال پول در خارج از کشور یا به مقصد بین المللی دارید با این مقاله همراه ما باشید تا ارزان ترین و بهترین روش ارسال پول در سال 2017 را برای شما بیان کنیم.

بهترین روش های انتقال پول

نحوه انتقال پول به خارج از کشور

بهترین و امن ترین روش راه برای ارسال پول به افراد چیست؟ بهترین راه برای ارسال پول به صورت آنلاین کدام است؟
برای پاسخ به اینگونه سوالات باید بگوییم انتخاب بهترین روش های انتقال پول به خارج، بستگی به وضعیت دارد. به عنوان مثال، برخی از خدمات شرایط بهتری برای انتقال پول با مقادیر بالا ارائه می دهند، که این خدمات برای انتقال پول با مقادیر کم مناسب نیست.

به یاد داشته باشید هر یک از عوامل زیر در تعیین بهترین راه و ارزان ترین شیوه جهت انتقال پول به خارج از کشور نقش دارند:

  • نرخ ارز
  • هزینه تبدیل ارز (به عنوان مثال انتقال دلار به حساب CAD در کانادا یا انتقال دلار به حساب ایالات متحده در کانادا)
  • میزان پولی که میخواهید بفرستید
  • سرعت پرداخت
  • کشور ارسال کننده
  • هزینه کارمزد
  • از چه مکانی انتقال پول را می خواهید انجام دهید. (از حساب بانکی، از یک کارت اعتباری، به صورت نقدی، از یک کیف پول دیجیتالی، بیت کوین و ...)
  • ایمنی (نحوه انتقال امن پول)
توجه داشته باشید که هیچ یک از خدمات همزمان کمترین هزینه کارمزد، سریع ترین سرعت، بهترین راحتی و ایمنی ترین روش را ارائه نمی دهند. به عنوان مثال، برخی سرعت پرداخت بالا و بالاترین کارمزد را دارند و بعضی کارمزد پائین و امنیت کم.


بنابراین شما باید از خودتان سوال کنید که کدام عوامل برایتان مهم هستند، آیا ارزان بودن کارمزد انتقال وجه برایتان مهم می باشد؟ سپس از بین بهترین روش های انتقال پول ، یکی را انتخاب کنید!

بهترین روش های انتقال پول و وجه

1. خدمات پرداخت آنلاین

احتمالا راحت ترین گزینه برای ارسال پول یا انتقال پول به خارج از کشور است، زیرا شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید آن را از خانه خودتان و با رایانه شخصی تان انجام دهید. استفاده از خدمات این شرکت ها در هر مکانی و به آسانی قابل انجام است. اگر از یک سرویس پرداخت آنلاین مانند پی پال استفاده می کنید، مجبور نیستید در مورد هزینه های مخفی یا اضافی خارج از هزینه اولیه و نرخ ارز نگران باشید.

پی پال

بهترین روش های انتقال پول

با پی پال شما می توانید پول را به 190 کشور در 20 ارز مختلف ارسال کنید. برای ارسال پول فقط به ایمیل آدرس گیرنده یا شماره تلفن همراه آن نیاز است. پی پال برای شما این امکان را فراهم می کند تا قبل از ارسال پول هزینه تبدیل و نرخ ارز را پیش بینی کنید تا بدانید دقیقا چقدر هزینه می کنید.

مناسب برای: مبلغ کوچکتر (کمتر از 500) که در آن هر دو طرف دسترسی به ایمیل دارند و شخص دریافت کننده پول نیازی به پول نقد فوری ندارد. به یاد داشته باشید، اگر شما پول را از پی پال به شخص دیگری پی پال انتقال دهید، برای برداشت آن باید این مبلغ را به حساب بانکی خود منتقل کنید که ممکن است 5 تا 7 روز کاری طول بکشد.

مزایا: به هیچ اطلاعات بانکی گیج کننده نیاز ندارید، فقط ایمیل یا شماره تلفن گیرنده. Paypal به خوبی برای بازرگانان که نیاز به پرداخت آنلاین دارند و فارغ التحصیلان که مایل به قبول و ارسال پرداخت در خارج از کشور هستند بسیار خوب عمل می کند.

هزینه ها : در صورت انتقال پول بین المللی در مقایسه با ارسال پول در داخل، هزینه های مختلفی وجود دارد. لازم به توضیح است که هزینه ها براساس کشور دریافت کننده است بنابراین اگر برای مثال شما پولی برای کسی در آلمان ارسال کردید، هزینه آن براساس هزینه PayPal اروپا است. دامنه این هزینه ها بین 1 تا 4 درصد است.

اسکریل

یکی از بهترین روش های انتقال پول آنلاین، اسکریل می باشد. کارمزد انتقال پول، تنها فقط 1.9٪ می باشد. راحتی کار با اسکریل موجب شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

 

google wallet و.... نیز جزء بهترین روش های انتقال پول می باشند.

2. اپراتورهای انتقال پول

اپراتورهای انتقال پول، شرکت هایی هستند که به سرعت در حال انتقال پول برای مشتریان از یک مکان به مکان دیگر، حتی بین کشورها هستند. اگر نیاز به ارسال یا انتقال پول بین المللی با سرعت بالا داشته باشید، خدمات آن ها ایده آل است . این شرکت ها معمولا خدمات شان را بصورت آنلاین و در خیابان ها از طریق شعبات مختلف در سراسر جهان ارائه می دهند. انتقال پول به خارج از کشور با این خدمات می تواند بصورت آنلاین و آفلاین انجام شود. اگر گیرنده، حساب پی پال نداشته باشد این روش بسیار ایده آل هست. این خدمات بسیار سریع و کارآمد هستند.

دو سرویس محبوب خدمات انتقال پول عبارتند از Western Union و MoneyGram.

3. بازار جهانی ارز فارکس

یکی دیگر از گزینه های جذاب در هنگام ارسال پول به خارج از کشور، ارز خارجی یا اصطلاحا فارکس (FX) است. شما باید یک حساب کاربری، تنظیم کنید و سپس پول را به حساب FX منتقل کنید تا بتوانید از این سرویس استفاده کنید.

 

انتخاب بهترین روش انتقال پول، به شما بستگی دارد؛ اینکه بین زمان، کارمزد، امنیت و... کدامیک برایتان اولویت بیشتری را داراست. انتخاب با شماست...

تاریخ انتشار 14 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر