گزارشات جهانی، بر اساس تجزیه و تحلیل جوایز صنعتی، رتبه بندی و ریتینگ ستاره‌های هتل‌ها و رتبه بندی کاربران و مصرف کنندگان آن‌ها، بهترین هتل های گرجستان را دسته بندی و رتبه بندی کرده است. هتل‌ها طبق سطح و کلاس هتل‌ها و سپس بر اساس رتبه بندی مشتریان آن‌ها، توسط TripAdvisor طبقه‌بندی می‌شوند. در این مقاله با تراپی همراه باشید تا با هتل‌های برتر گرجستان آشنا شوید.

بهترین هتل های گرجستان کدامند؟

گرجستان از جمله کشورهای همسایه ایران است که سالانه عده زیادی از ایرانیان به این کشور سفر می‌کنند. این کشور جزو کشورهای مناسب و دیدنی برای مسافرت به حساب می‌آید؛ چه شما یک میلیاردر ثروتمند باشید، چه فردی از طبقه متوسط جامعه که درصدد برنامه‌ریزی برای خانواده خود جهت سفر به یک کشور خارجی می‌باشد. هر دلیلی که برای سفر به این کشور زیبا دارید، احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد انتخاب یک هتل خوب است. اگر برای شما کیفیت و رتبه خوب هتل از هر جهت اهمیت دارد، به لیست زیر که چند مورد از بهترین هتل های گرجستان هستند حتما نگاهی بیاندازید.

بهترین هتل های گرجستان

Rooms Hotel

Rooms Hotel از بهترین هتل های گرجستان به شمار می‌رود. درهای هتل رومز در قلب محله تفلیس، به روی هر کسی که مایل به تجربه ای ارزشمند است، باز است. این هتل بیش از 139 اتاق مهمان دارد. معماران این پروژه با موفقیت این ساختمان صنعتی که یک انتشارات قدیمی بوده را به یک هتل 8 طبقه معاصر تبدیل کرده‌اند. ماهیت و تاریخچه ساختمان حفظ شده است. همه چیز داری حس لاکچری است که با طعم مدرنیسم آمیخته شده است.

این مکان سرشار از شگفتی است که برای اقامت بی عیب و نقص و راحت طراحی شده است. همه چیز در اینجا کاملاً بی‌نظیر و الهام بخش است. طعم تجربه هتل رومز تفلیس را نمی‌توان در هیچ جای دیگری چشید. در اینجا با افراد زیادی از انواع شرکت‌ها، هنرمندان، موسیقیدانان و افراد خلاق دیگر که برای گذران تعطیلات، خوردن، آشامیدن و معاشرت جمع می‌شوند مواجه خواهید شد.

بهترین هتل های گرجستان

Hotel British House

British House یک هتل چهار ستاره زیبا، واقع در عمارت تاریخی قرن نوزدهم در مجلل‌ترین محله تفلیس است که از نظر بوم شناختی به عنوان آزادترین منطقه این شهر و در مجاورت با سفارت‌خانه‌ها، دفاتر دولتی، تجارت و سرگرمی شناخته شده است. این هتل متعلق به شهروند بریتانیایی - آقای جان اچلس - بوده و اداره می‌شود. هتل بریتیش هاوس ترکیبی از فضای دلپذیر، دنج و خدمات با استانداردهای بالای اروپایی را با یکدیگر آمیخته است و مهمان نوازی گرجستانی را چاشنی آن کرده است.

بهترین هتل های گرجستان

Cron Palace Hotel

هتل Cron Palace خوشحال است که از شما در تفلیس استقبال می‌کند! این هتل در منطقه مرکزی و دیدنی تفلیس در Ortachala واقع شده است. هتل کرون پلیس منظره‌های شگفت انگیزی از تفلیس را برای شما نمایان خواهد کرد. رستوران، بارها، مراکز SPA، شامل استخر، سونا، حمام و مجموعه ورزشی است. این موارد فقط تعداد کمی از امکانات این هتل هستند که در طول اقامت شما در گرجستان فراهم شده‌اند. تیم بسیار حرفه‌ای این هتل همیشه در دسترس میهمانان است.

بهترین هتل های گرجستان

Mirobelle Hotel

این هتل نیز که مانند سه هتل ذکر شده از بهترین هتل های گرجستان است، در مرکز تفلیس واقع شده است. Wi-Fi رایگان و پذیرش 24 ساعته در هتل Mirobelle ارائه می شود. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و فضای داخلی پرنور با رنگ روشن و دکوراسیونی به سبک کلاسیک هستند. هر اتاق مجهز به تلویزیون فلت، مینی بار و حمام اختصاصی است.

رستوران هتل، غذاهای گرجستانی و اروپایی را سرو می‌کند و انواع نوشیدنی‌ها را در بار ارائه می‌دهد. پل مدرن صلح و ایستگاه مترو، بین 7 الی 10 دقیقه پیاده روی تا هتل Mirobelle فاصله دارد. سرویس رایگان از فرودگاه بین المللی تفلیس برای مهمانانی که 4 شب و بیشتر بمانند ارائه شده است.

بهترین هتل های گرجستان

Marriott Hotel

هتل ماریوت تفلیس را برای اقامتی مجلل در یکی از فراموش نشدنی ترین شهرهای جهان انتخاب کنید. به محض ورود به لابی بزرگ به سبک دهلیز در هتل تفلیس گرجستان، که با لوسترهای کریستالی آراسته شده است، با مهمان نوازی مشهور گرجستان استقبال می‌شوید. این هتل مشرف به خیابان اصلی است و دارای 127 اتاق و سوئیت مجلل به همراه گاوصندوق، مینی بار، کنترل درجه هوای شخصی و اینترنت رایگان است.

سفر شما چه به قصد کاری یا تفریح باشد​​، لذت بردن از گالری‌ها و تئاترها، همه در مسافتی بسیار نزدیک در مرکز تفلیس است که دور از لطف نخواهد بود. همچنین، در رستوران این هتل صرف یک وعده غذای زیبا و خوشمزه فرانسوی یا یک میان وعده سبک در کافه Parnas & Lounge را فراموش نکنید. برای تمرین روزانه به ورزشگاه یا همان باشگاه ورزشی هتل مراجعه کنید و در سونا استراحت کنید. جذابیت‌های تاریخی و مکان‌های باورنکردنی مرکز شهر تفلیس و خدمات لوکسی که در هتل تفریحی ماریوت در انتظار شما هستند را از دست ندهید.

بهترین هتل های گرجستان

IOTA Hotel

هتل 5 ستاره IOTA تفلیس با ظاهری جذاب و مدرن و امکاناتی فوق العاده، تقریبا با فاصله 300 متر از میدان آزادی، 1 کیلومتر از تئاتر Rustaveli و 1.2 کیلومتر از تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده است. هر اتاق مجهز به تلویزیون ال ای دی است و سوئیت‌ها دارای یک بالکن یا تراس خصوصی هستند.

بهترین هتل های گرجستان

Radisson Blu Iveria Hotel

هتل Radisson Blu Iveria درست در مرکز منطقه تجاری تفلیس گرجستان بین رودخانه Mtkvari و رشته کوههای مجاور واقع شده است. در 5 دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو Rustaveli خواهید رسید. هتل دارای اسپای (SPA) بزرگ بوده و دارای استخرهای سرپوشیده و روباز است.

میهمانان می‌توانند در رستوران ایتالیایی هتل غذاهای لذیذی میل کرده و یا از وعده‌های غذایی در رستوران فیوژن Umami لذت ببرند. Sky Bar در طبقه 18 واقع شده است و مناظر باشکوهی از پایتخت را ارائه می‌دهد. تئاتر اپرای و باله تفلیس نیز تنها 400 متر با هتل فاصله دارد.

  • کدامیک از این هتل‌ها، مورد پسند شماست؟ اگر قصد سفر به این کشور زیبا را داشته باشید کدامیک را انتخاب می‌کنید؟ چه هتل‌های دیگری را در گرجستان می‌شناسید که در دسته بهترین هتل های گرجستان به حساب می‌آیند؟
تاریخ انتشار 14 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر