هنگامی که قصد سفر کرده‌اید، ابتدا باید مقدمات سفر را فراهم کنید. به طور مثال مدارک لازم برای تهیه ی ویزا را آماده کنید، وسایل و لوازم مورد نیاز را با خود بردارید، به گونه‌ای که در حین سفر با مشکل جدی مواجه نشوید، به خصوص زمانی که تنهایی سفر می‌کنید. به ابزارهای کاربردی که لازم است همراه خود داشته باشید، گجت گفته می‌شود. در این مقاله برخی از کاربردی ترین و بهترین ابزارک ها (Gadget) در سال 2020 را برای شما معرفی خواهیم کرد. آیا مایلید با آن‌ها آشنا شوید؟ پس تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

آشنایی با بهترین ابزارک ها (Gadget) در سال 2020

آیا برای خرید جدیدترین ابزارها در جستجو هستید و به دنبال یافتن منبعی مناسب برای اطلاع از ابزرکهای جدید در سال 2020 می‌گردید؟ باید به شما بگوئیم مقاله‌ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید، در این مقاله ما به معرفی جدیدترین و بهترین ابزارک‌ها پرداخته‌ایم.

بهترین ابزارک ها (Gadget)

Skyroam Solis X WiFi Smartspot

این ابزارک یک هات اسپات وای فای از شرکت Skyroam است که یک پله از بقیه بالاتر است و قابل حمل می‌باشد. این گجت علاوه بر اینکه امکان اتصال 4G را برای شما در هر کجای دنیا فراهم می‌کند، مجموعه‌ای از امکانات دیگر را نیز برای شما فراهم آورده است. به طور مثال این دستگاه مجهز به یک لنز دوربین با زاویه‌ی دید بسیار وسیع است و یک پاوربانک دارد که یا استفاده ازآن می‌توانید سایر دستگاه‌های خود را شارژ نمائید. قابلیت اتصال تا ده دستگاه به این هات اسپات وجود دارد و می‌تواند یک ابزار مناسب باشد که در سفر آن را همراه خود داشته باشید.

Samsung Galaxy Note 10+

یکی از بهترین ابزارک ها (Gadget) درسال جدید، گوشی گلکسی نوت 10+ می‌باشد. این تلفن همراه هوشمند دارای صفحه نمایش گسترده ، با کیفیت بالا ، دوربین‌های استاندارد و حرفه‌ای و حافظه لپ تاپ در اندازه تلفن همراه است. نوت 10+ با یک صفحه نمایش 6.3 یا 6.8 اینچی طراحی شده است. باتری آن قابلیت شارژ بسیار سریع دارد و برای مدت طولانی شارژ را خود نگه می‌دارد. همچنین پردازنده‌های موجود در این تلفن‌های همراه هوشمند دارای سرعت بالایی می‌باشد.

Amazon Echo Show 5

آمازون این بار یک اسپیکر جدید ارائه داده است که بسیار پیشرفته‌تر از مدل قبلی است. در این ابزراک قابلیت جستجو، امکان برقراری تماس و اجرای موسیقی وجود دارد. Amazon Echo Show 5 یکی از بهترین ابزارک ها (Gadget) در سال 2020 می‌باشد.

Bose Audio Sunglasses

این عینک آفتابی توسط Bose ارائه شده است که نه تنها از چشمان شما در برابر اشعه‌ی ماورا بنفش خورشید محافظت می‌کند، بلکه با استفاده از آن می‌توانید هم به تلفن همراه خود پاسخ دهید، هم به موسیقی گوش دهید و هم به بلوتوث متصل شوید.

بهترین ابزارک ها (Gadget)

Pocketalk Voice Translator

مترجم جیبی صوتی Pocketalk Voice Translator یکی از بهترین ابزارک ها (Gadget) می‌باشد که خوب است همراه خود داشته باشید، به ویژه اگر مدام در سفر هستید و مایلید تا به آسانی با افراد دیگر در کشورهای بیگانه ارتباط برقرار کنید. در حال حاضر این مترجم جیبی به 74 زبان زنده‌ی دنیا مجهز می‌باشد.

آی پد پرو ساخت شرکت اپل

اپل موفق شده است سایز این آی پد را به 5.9 میلیمتر برساند و می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای لپ تاپ باشد به خصوص در سفر. این آی پد به یک حافظه‌ی یک ترابایتی نیز مجهز شده است.

تلسکوپ هوشمند و قابل حمل Vaonis Stellina

تلسکوپ Vaonis Stellina یکی از بهترین ابزارک ها (Gadget) در سال 2020 است. کافیست آن را به سوی آسمان قرار دهید، به اپلیکیشن آن متصل شوید و  صورت فلکی مورد نظر خود را انتخاب کنید و بقیه‌ی کارها را به خود تلسکوپ وارگذار کنید. این تلسکوپ، ستاره‌ها و سیاره‌ها و صور فلکی را به درستی ردیابی می‌کند.

حال که با بهترین ابزارک ها (Gadget) در سال جدید آشنا شدید و ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها برای شما مشخص شد، می‌توانید با توجه به نیازهای خود این ابزراک‌ها را تهیه نمائید و درهر کجا همراه خود داشته باشید..

دوستان در این مقاله سعی کردیم شما را با مطالب دیگری درمورد بهترین ابزارک ها (Gadget) آشنا کنیم. امید است مطالب ارائه شده توانسته باشد توجه شما عزیزان را جلب نموده و باعث رضایت خاطر شما گرامیان شده باشد.

از توجه و همراهی صمیمانه‌تان بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما درمیان بگذارید.

تاریخ انتشار 21 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر