دوستان عزیز، شما ارز دیجیتال بیت کوین را به خوبی می‌شناسید و می‌دانید که برای نگهداری ارز دیجیتال و انجام تراکنش‌های مالی با استفاده از ارز رمزنگاری شده  باید از کیف پول ارز دیجیتال استفاده کرد. همانطور که می‌دانید بیت کوین یکی از انواع ارز دیجیتال است که به شدت محبوب شد و سرمایه گذاران بسیاری در سراسر جهان مایل به فعالیت در زمینه ارز دیجتال بیت کوین هستند. آیا مایلید تا برخی از بهترین کیف پول بیت کوین که در سال 2019 معرفی شده است آشنا شوید؟ در این مقاله با تیم تراپی همراه شوید.

معرفی بهترین کیف پول بیت کوین در سال 2016

1. بهترین کیف پول بیت کوین از هر لحاظ ، کوین بیس (coinbase) است.  کوین بیس یکی از بهترین و آسان ترین راه‌ها را برای خرید، فروش و نگهداری ارز دیجیتال فراهم کرده است. با استفاده از کوین بیس شما می‌توانید به بانک مرکزی آمریکا متصل شوید و به راحتی از/ به کیف پول خود، دلار انتقال دهید. علاوه بر بیت کوین، کوین بیس نیز بیت کوین کش، اتریوم و لیت کوین را پشتیبانی می‌کند.

2. بهترین کیف پول بیت کوین از لحاظ امنیتی، کیف پول تریزور (Trezor)است. با تریزور مثل کوین بیس امکان خرید و فروش وجود ندارد اما امکان ذخیره سازی آسان از طریق این کیف پول ارز دیجیتال برای کاربران فراهم شده است. تریزور یک وسیله‌ی فیزیکی است که به کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه شما متصل می‌شود و به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرد. کیف پول تریزور برای چندین ارز دیجیتال قابل استفاده است و به عنوان یک سیستم مدیریت پسورد از آن استفاده می‌شود و یک وسیله‌ی احراز هوینت دو مرحله‌ای می‌باشد.

کیف پول بیت کوین

3. بهترین کیف پول بیت کوین که برای استفاده دسکتاپ مناسب است، الکتروم (Electrum) است. الکتروم یک کیف پول نرم افزاری است که این به معنای این است که بیت کوین شما در دسته‌ای از فایل‌ها درسیستم کامپیوتر و یا لپ تاپ شما ذخیره می‌شود. در حال حاضر استفاده از الکتروم بر روی سیتم عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS قابل استفاده می‌باشد. الکتروم می‌تواند با برخی کیف پول‌های فیزیکی یا سخت افزاری نیزکار کند و نسبت به دیگر کیف پول‌های دیجیتال دارای انعطاف پذیری بیشتری می‌باشد. از مهم‌ترین مزایای این کیف پول نرم افزاری این است که شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیت کوین خود را بر روی سیستم خود ذخیره نمائید.

4. بهترین تکنولوژی آنلاین برای ذخیره بیت کوین استفاده از تکنولوژی بلاک چین است. بلاک چین یک تکنولوژی است که وجود ارزهای دیجیتال به آن وابسته است. بلاک چین دات اینفو (Blockchain.info) مانند کوین بیس است، اما شما نمی‌توانید مستقیما با استفاده از آن خرید و فروش کنید؛ به این معنا که شما محل ذخیره و محل خرید فروش سرمایه شما کاملا از هم جدا است.

5. بهترین کیف پول بیت کوین برای خرید و فروش رایگان، کیف پول رابین هو (Robinhood) است. رابین هود به عنوان یک پلتفرم رایگان برای فعالیت‌های تجاری شروع به کار کرد و بعدها توسعه یافت و امکانات دیگری به آن اضافه شد از جمله گزینه‌هایی برای سرمایه گذاری ارز دیجیتال و..عملکرد رابین هود مانند کیون بیس است و هم امکان ذخیره و هم امکان خرید  فروش با استفاده از ارز دیجیتال را بری کاربران فراهم کرده است. نسخه‌ی موبایل این پلتفرم در دسترس است و هنوز امکان استفاده از این کیف پول در وب وجود ندارد.

6. بهترین کیف پول بیت کوین برای استفاده دسکتاپ به صورت بصری اگزودس (Exodus) است. اگزودس یک ارز دیجیتال نرم افزاری و شبیه به الکتروم است اما بسیار گرافیکی تر و زیباتر از الکتروم است. از لحاظ امنیتی این کیف پول نرم افزاری امکانات مشابه‌ی ارائه کرده است اما قدری متفاوت‌تر. برای این کیف پول ارز دیجیتال نرم افزاری هیچ تنظیمات اکانتی وجود ندارد و بنابراین بیت کوین هایی که ذخیره می‌کنید فقط از آن شماست. اگزودس دارای یک کلید خصوصی رمز نگاری شده و دیگر ابزارهای امنیتی نیز می‌باشد.

کیف پول بیت کوین

7. بهترین کیف پول بیت کوین برای استفاده از طریق موبایل، ارز دیجیتال مای سلیوم (Mycelium) است. مای سلیوم نوعی کیف پول ارز دیجیتال است که نسخه‌های اندروید و آیفون آن نیز در دسترس می‌باشد. استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال اندکی پیچیده‌تر از سایر کیف پول ها می‌باشد. برای کیف پول مای سلیوم رابط کاربری دسکتاپ یا وب وجود ندارد. مای سلیوم بسیار امن است و به منظور ارتقا سطح امنیتی، امکان گمنام سازی در سیستم ذخیره سازی آن نیز وجود دارد.

حال که با بهترین کیف پول بیت کوین آشنا شدید، برای ذخیره، نگهداری و سرمایه گذاری با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین می‌توانید بسته به شرایط خود و نیازمندی‌هایتان یکی از مناسب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بیت کوین را برگزینید.

از صبر و شکیبائیتان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه در زمینه استفاده از کیف پول های ارز دیجیتال به مشکلی برخورده اید یا سوالی برایتان پیش آمده است، آن را با ما در میا ن بگذارید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم، لطفا با ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار 13 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر