استوری اینستاگرام یک ویژگی سرگرم کننده و جذاب است که در آن کاربران یک سری عکس یا فیلم کوتاه را برای مدتی کوتاه که 24 می باشد، در اینستاگرام منتشر می کنند. این ویژگی اینستاگرام به دلایل بسیاری در بین کاربران اینستاگرام به شدت محبوب شده است. برنامه های کاربردی و اپلیکیشن های جذابی برای ساخت استوری در اینستاگرام منتشر شده است که با استفاده از آن ها شما می توانید استوری های جالب و جذابی ایجاد کنید. با تراپی همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام آشنا شوید.

بیشتر بدانید : راه های تبلیغ  و پروموت در اینستاگرام

با وجودی که اینستاگرام خود، دارای برنامه های بسیار خلاقانه و جالبی می باشد، اما اپلیکیشن های دیگری نیز وجود دارد که می تواند فرصتی را برای کاربران اینستاگرام فرام کند تا متفاوت تر از سایرین به کار خود  ادامه دهند.

اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام را بشناسید

 بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام در سال 2020 را در این بخش از مقاله برای شما معرفی کرده ایم. لطفا همراه ما باشید.

اپلیکیشن InShot

این برنامه ویرایشگر فیلم و عکس یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام می باشد. این برنامه ی کاربردی، انبوهی از ویژگی های طراحی آسان برای ایجاد استوری های زیبا در اینستاگرام را برای کاربران فراهم کرده است.

ویرایشگر فیلم InShot دارای طیف وسیعی از امکاناتی است که توسط آن ها می توانید به ایجاد فیلم های کوتاه ، برش ، تقسیم و ادغام آن ها بپردازید. همچنین امکان فیلتر و افکت گذاری نیز در این برنامه وجود دارد. شما همچنین می توانید نسبت ابعاد ویدئو را متناسب با کاربرد آن و طرحی که مد نظر دارید، مدیریت کنید.

این برنامه همچنین دارای متن ، برچسب ، شکلک و جلوه های دیگر طراحی است که می توانید به عکس و فیلم اضافه کنید.

اپلیکیشن StoryArt

این اپلیکیشن یکی از بالاترین امتیازها را برای ویرایش استوری اینستاگرام دریافت کرده است. StoryArt  یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام است که استفاده از این برنامه بسیار آسان است ، زیرا طیف گسترده ای از الگوهای از پیش تعیین شده را فراهم می کند که می توانید مستقیماً برای ایجاد استوری اینستاگرام خود از آن  استفاده کنید.

اپلیکیشن Unfold

اپلیکیشن Unfold دارای برخی از ویژگی های رایگان و حق بیمه برای کاربران می باشد. این برنامه الگوهای ظریف و مینیمالیستی را برای ایجاد استوری های زیبا در اینستاگرام فراهم می کند.

این برنامه نیازی به تنظیم حساب کاربری برای کاربران ندارد و شما می توانید به سادگی برنامه را دانلود کرده و شروع به ایجاد و به اشتراک گذاری استوری نمائید.

اپلیکیشن Adobe Spark

اپلیکیشن Adobe Spark یک برنامه بسیار عالی برای ایجاد استوری اینستاگرام که برای کاربران این امکان را فراهم کرده است تا به استوری های خود کلیپ های ویدیویی اضافه کنند یا تصاویر را با هم ترکیب کنند تا یک استوری  ویدیویی جذاب بسازند. همچنین امکان افزودن صدا ، تغییر فونت ، انیمیشن و جلوه های طراحی دیگر وجود دارد که می توانید اضافه کنید و استوری های جذابی ایجاد کنید.

اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

استفاده از این برنامه آسان است و به هیچ گونه مهارت طراحی نیاز ندارد. این برنامه همچنین دارای تم های بی شماری است که برای ایجاد انواع مختلف استوری ها در دسترس است.

اپلیکیشن Typorama

اگر به دنبال برنامه ای هستید که بتوانید با استفاده از آن  به سرعت متن جالب توجهی را بر روی تصاویر استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، Typorama می تواند گزینه مناسبی باشد.

اپلیکیشن Typorama برای شما این امکان را فراهم می کند تا به سهولت طرح های زیبایی تایپی را ایجاد کنید و در استوری های خود قرار دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پس زمینه ای را انتخاب کنید و پیام خود را تایپ کنید. این برنامه دارای طیف گسترده ای از طرح بندی تایپوگرافی با گزینه های مختلف قلم و نوع متن است.

این برنامه علاوه بر ابزارهای پیشرفته متن ، چندین ویژگی ویرایش عکس را نیز دارا می باشد؛ از فیلترها و کاور ها گرفته تا گزینه های ادیت تصویر ، و کلا همه چیزهایی که شما برای ایجاد تصاویر پس زمینه جذاب نیاز دارید ، در اختیار شما قرار داده است.

پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

دوستان! در این مقاله شما را با بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام در سال 2020  آشنا کردیم. بعضی از این دست اپلیکیشن ها به صورت رایگان ارائه شده اند و شما به راحتی می توانید آن ها را دانلود، نصب و استفاده کنید.

اما بعضی دیگر از این برنامه های کاربردی پولی هستند و لازم است که ابتدا هزینه آن را بپردازید و سپس اجازه دانلود به شما داده می شود. برای خرید این گونه اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام و پرداخت هزینه آن می توانید روی کمک ما حساب کنید و پرداخت هزینه را به تیم تراپی بسپارید.

پس از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید؛ در کمترین زمان ممکن پرداخت هزینه توسط تیم تراپی برای شما انجام خواهد شد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 14 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر