همانطور که می‌دانید یکی از زبان های پر کاربرد دنیا زبان آلمانی است که از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. افراد زیادی با اهداف مختلف به سمت یادگیری زبان آلمانی روی آورده اند و بسته به نوع استعدادها، توانایی‌ها و نحوه‌ی یادگیری‌شان، هرکدام روشی را برای مطالعه و فهم این زبان برگزیده اند. به طور مثال عده ای ترجیح می‌دهند در کلاس‌های آموزش زبان آلمانی شرکت کنند، برخی دیگر ترجیح می دهند که این زبان را خودشان به طور خودخوان بیاموزند. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفته ایم برای آن دسته از عزیزانی که قصد دارند خودشان به مطالعه ی این زبان بپردازند یکسری نرم افزارها و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی کاربردی و مفید را معرفی کنیم که در میزان یادگیری آن ها تاثیر بسزایی دارد. پس اگر شما دوست عزیز هم تصمیم گرفته اید زبان آلمانی را از این طریق بیاموزید، این مقاله را به منظور آشنایی با اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی تا پایان مطالعه کنید.

معرفی نرم افزارها و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی

Anki

یکی از انواع نرم افزارها و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی Anki است. این برنامه طوری طراحی شده است که به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی جدید را از طریق یکسری فلش کارت، در هر زمان بر روی تلفن همراه هوشمند خود بیاموزید. برای فلش کارت‌ها این قابلیت وجود دارد که بتوانید آن ها را به انتخاب خود دسته بندی کنید و یا از دسته کارت‌های از پیش آماده شده، استفاده کنید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن Anki می‌توانید به مطالعه حقایق فرهنگی و تاریخی آلمان بپردازید.

نرم افزارها و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی

Memrise

یکی دیگر از نرم افزارها و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی ، اپلیکیشن های مبتنی بر به خاطر سپاری است. این نرم افزار توسط استاد بزرگ حافظه، Ed Cooke ارائه شده است. این برنامه دارای یک المان ارتباطی قوی است، المانی که در عین حالی که به شما در یادگیری کمک می کند اجازه می دهد به خودتان امتیاز هم بدهید. به این ترتیب می‌توانید در یادگیری با دوستان خود رقابت کنید . این اپلیکیشن شامل هزاران برنامه‌ی جذاب دیگر نیز می باشد.

WordPic

در این اپلیکیشن برای آموزش کلمات، از عکس استفاده شده است. همچنین شامل یک مُد اینستاگرامی می‌باشد که می‌تواند عکس‌های به روز از اینستاگرام بگیرد. در این برنامه امکان تمرین تلفظ لغات نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید :  

معرفی چند اپلیکیشن بازی یادگیری لغات انگلیسی

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس (IELTS) قسمت اول

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس (IELTS) قسمت دوم

Babbel

این اپلیکیشن کلمات را از طریق تمرینات چند گانه‌ی کوتاه آموزش می‌دهد و کلیه‌ی جملات آلمانی با صدای بلند خوانده می‌شوند تا به یادگیری تلفظ صحیح کلمات کمک شود. ویژگی اصلی این برنامه این است که تمرین‌ها، به جای کلمات، با جملات آغاز می شود که این می‌تواند برای مبتدیان در یادگیری زبان آلمانی بسیار مفید باشد. از دیگر بخش‌های این اپلیکیشن، قابلیت تشخیص اسپیکینگ صحیح و لغات پیشرفته است.

DeutschAkademie

این اپلیکیشن برای کاربران این امکان را فراهم کرده است که در سطوح (A1-C2) به تمرین بپردازند به علاوه‌ی یک کتاب تمرین که همراه این اپلیکیشن می‌باشد و شامل 22000 نکته‌ی آموزش گرامر و لغت است؛ همچنین این برنامه شامل بیش از 800 ساعت درس و تمرین تعاملی می باشد که در فروم استادان آلمانی، به سوالات موجود در این اپلیکیشن پاسخ داده شده است.

نرم افزارها و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی

MindSnacks’ Learn German

اپلیکیشن فوق مبتنی بر بازی است و به کاربران کمک می‌کند تا از طریق 9 بازی موجود در این اپلیکیشن، که برای یادگیری کلمات و مکالمات طراحی شده است، آموزش ببینند. این اپلیکیشن تنها در نسخه ی ios  قابل استفاده است.

Busuu

اپلیکیشن در قالب یک شبکه‌ی اجتماعی برای داوطلبان یادگیری زبان آلمانی طراحی شده است که در دستگاه تلفن همراه هوشمند نیز قابل استفاده است. این اپلیکیشن شامل تمرین‌های رایتینگ و اسپیکینگ می‌باشد. دو نسخه‌ی متفاوت از این برنامه، رایگان و غیر رایگان در دسترس می‌باشد.

در این مقاله برخی از انواع برنامه های کاربردی یادگیری زبان آلمانی را معرفی کردیم. شما عزیزان می‌توانید بر اساس میزان نیاز خود برای یادگیری این زبان و نیز ویژگی های منحصر به فردی که مربوط به نحوه ی یادگیری‌تان می باشد، یکی از اپلیکیشن هایی که تشخیص می‌دهید برای شما مناسب تر است را انتخاب نموده و استفاده نمائید.

همراهان همیشگی تراپی، از حسن توجه شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 05 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر