اگر ما در حال خواندن این مقاله هستید که این معناست که یا برای اولین بار است که با مفهوم فریلنسر آشنا می شوید، یا اینکه به دنبال شغل دیگری هستید و یا اینکه تصمیم دارید شغل فعلی خود را رها کرده و یک کار جهانی برای خود پیدا کنید. با توجه به این که این روزها ایران با یک آشفتگی در بازار ارز رو به رو است، اگر شما بتوانید در یکی از کشورهای دیگر کار پیدا کنید، به این معناست که می توانید به دلار حقوق گرفته و در نتیجه درآمد بالایی داشته باشید. برای رسیدن به این هدف نیازی نیست که لزوما به یکی از کشورهای خارجی مهاجرت کنید. تنها نیاز است که با ثبت نام در سایت فریلنسر کار خود را در خانه آغاز کنید. البته اشتباه برداشت نکنید برای این که شما بتوانید کار را به دست آورید جنگ بزرگی در پیش خواهید داشت چرا که رقبای زیادی در کنار شما وجود دارند. اما با این وجود نیازی نیست که نگران باشید چرا که ما روش های موفق شدن در زمینه فریلنسر بودن را به شما آموزش می دهیم.

بیشتر بخوانید : چگونه با کار کردن در خانه پولدار شوم؟

فریلنسر

چگونه یک فریلنسر موفق باشیم؟

توجه داشته باشید نکاتی که در این قسمت ما به شما آموزش می دهیم را باید قبل از این که کاری کنید انجام دهید. پس به یاد داشته باشید که همیشه برداشتن گام های اول بیشترین تاثیر را در طی کردن ادامه مسیر دارند.

با هر کسی که می شناسید ارتباط برقرار کنید.

برای این که شما بتوانید کاری را دریافت کنید باید بتوانید افراد را از تواناهایی که دارید آگا کنید. در این صورت است که احتمال گرفتن کار را بالا می برید. پس بهتر است با هرکه می شناسید از توانایی و تجربه هایی که دارید صحبت کنید. همین مورد باعث می شود تا شما رزومه قوی تری در صفحه کاربری خود داشته باشید و کارفرمایان را راحتتر به سمت خود جلب نمایید.

شما برندی از خودتان هستید.

برای این که بتوانید در فضای مجازی موفق شوید باید به خاطر داشته باشید که شما به نوعی دارید برند سازی شخصی انجام می دهید. یعنی اینکه زمانی که شما خدماتتان را به دیگران معرفی می کنید به نوعی دارید خودتان را معرفی می کند. پس چه بهتر که این کار را به بهترین نحو انجام دهید. چون شما برای فریلنسر بودن در یک حوزه جهانی قرار است فعالیت داشته باشید پس بهتر است که در برترین شبکه های اجتماعی جهان مانند لینکداین، فیسبوک، توییتر و ... حضور داشته باشید. البته حضور تنها کافی نیست. شما باید یک پروفایل به روز و حرفه ای از خود در این شبکه ها ایجاد کنید. با استفاده از این شبکه ها هم به راحتی پیدا می شوید و هم این که در خاطر افراد باقی می مانید.

فریلنسر

حواستان به رقابت باشد.

باز هم چون قرار است که در یک فضای مجازی جایگاه خود را پیدا کنید باید حواستان به رقابت شدیدی که با سایر افراد از سایر ملیت ها دارید، باشد. هیچ وقت این مسئله را دست کم در نظر نگیرید و سعی کنید هنگامی که درخواست کار برای یک کمپانی را می دهید، آنها را توجیه کنید که در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت کار را به آنها تحویل می دهید.

 

همراهان عزیز توجه داشته باشید برای اینکه به یک فریلنسر موفق تبدیل شوید، باید برای آن تلاش کنید و همواره در خاطر داشته باشید که هیچ چیز خوبی را رایگان به شما نمی دهند پس اصلا در این مسیر نا امیدی را به خود راه ندهید!

تاریخ انتشار 01 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر