بسیار مهم است که بدانید که پلت فرم AdWords  چگونه کار می کند. یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد AdWords این است که هر کسی بیشترین پول را هزینه کند بیشترین نفوذ را دارد. AdWords در حقیقت یک عملیات منطقی است تا شما را به کاربران زیادی پیشنهاد کند. Google AdWords اساسا همانند یک حراج عمل می کند. با ما همراه باشید تا نگاهی به نحوه عملکرد این روند بیندازیم و همچنین شما را با نحوه شارژ اکانت گوگل ادوردز آشنا کنیم.

خرید گوگل ادوردز

آموزش شارژ اکانت گوگل ادوردز برای تبلیغات در گوگل

جهت شارژ اکانت گوگل ادورزتان برای تبلیغات در گوگل، باید گام های زیر را انجام دهید:

1. در ابتدا به اکانت گوگل ادوردز خود به آدرس رسمی adwords.google.com وارد شوید.

2. بر روی آیکون  

  کلیک کرده و سپس گزینه Billing & payments را انتخاب نمائید.

3. در این مرحله بر روی دکمه Make a payment کلیک فرمائید.

پس از آن میتوانید هر روش پرداختی که تمایل دارید را انتخاب نمائید. که خوشبختانه به صورت دستی یا اتوماتیک می توانید پروسه پرداخت را انجام دهید.

تبلیغات در گوگل adwords با تراپی

شارژ اکانت گوگل ادوردز

هنگامی که یک کاربر وارد پروسه پرس و جو و جستجو می شود، Google تعیین می کند که چه سایت هایی مشابه با کلمات جستجو می تواند به کاربر کمک کند و آن ها را به نمایش می گذارد. با آموزش گام به گام در بالا، براحتی می توانید شارژ اکانت خود را انجام دهید. در صورتی که دسترسی به ویزاکارت/مسترکارت مجازی ندارید، متخصصان ما می توانند براحتی، شارژ اکانت گوگل ادوردز شما را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام دهند.

 

پرداخت با ویزا/مستر کارت

 

امیدوارم از آموزش گام به گام شارژ اکانت گوگل ادوردز برای تبلیغات در گوگل راضی بوده باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال، می توانید از طریق چت آنلاین با متخصصان ما در ارتباط باشید. همچنین نظرات شما در کامنت ها برای بهبود عملیات پرداخت ارزی توسط متخصصان مجموعه تراپی مثمرثمر خواهد بود.

تاریخ انتشار 13 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر