سال ها قبل، زمانی که هنوز خرید از فروشگاه های آنلاین رایج نشده بود، و یا امکان پرداخت بین المللی به سادگی فراهم نبود، برای خرید اجناس خارجی لازم بود که یا به کشورهای دیگر سفر کنید و یا آیتم مورد نظر خود را به دوستان و آشنایان خود در آن کشورها سفارش دهید. اما امروزه به مدد وجود درگاه های پرداخت اینترنتی نظیر پی پال و ... خرید با پی پال برای شما امکان پذیر شده است و شما می توانید به آسانی از هر فروشگاه خارجی معتبر، هر آنچه لازم دارید را بخرید. آیا با نحوه خرید با پی پال آشنا هستید؟ اگر نه، تا انتهای این مقاله با تراپی همراه باشید. ما به شما خرید اینترنتی با پی پال را آموزش داده ایم.

در مقاله حساب پی پال چیست توضیحات لازم را در خصوص درگاه پی پال به شما ارائه دادیم. همانطور که می دانید، paypal یکی از سیستم های انتقال مالی الکترونیک می باشد که امکان خرید با paypal و فروش با این سیستم پرداخت در سراسر جهان را برای شما فراهم کرده است. اگر شما جزء آن افرادی هستید که به تازگی تصمیم گرفته اید خرید های آنلاین خود را از طریق پرداخت با paypal انجام دهید اما برای انجام این کار با مشکل مواجه شده اید، توصیه می شود که این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

خرید با پی پال یکی از بهترین و امن ترین راه ها برای پرداخت هزینه اینترنتی در فروشگاه های معتبر خارجی است. در صورتی که در وب سایت های معتبر فروشگاهی، لوگو پی پال را مشاهده کردید، می توانید خرید با paypal را انجام دهید.

چگونه با پی پال خرید کنیم ؟ 

برای خرید اینترنتی با پی پال (paypal)، قبل از هر چیز به شما عزیزان توصیه می شود که حتما یک کیف پول پی پال داشته باشید. می دانید چرا؟

به این دلیل که برای انجام پرداخت های بین المللی، استفاده از کیف پول ها، را ه حل بسیار مطمئن تری نسبت به پرداخت با کارت های اعتباری می باشد. شما با استفاده از درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال قادر به انجام خرید از بیش از ۲۰۰ کشور جهان و فروشگاه آنلاین در سراسر جهان و نیز تبدیل پول خود به بیش از ۲۵ نوع ارز دیجیتال رایج جهان خواهید بود.

نحوه خرید با پی پال از فروشگاه های اینترنتی

زمانی که تنظیمات پی پال و وریفای حساب پی پال انجام شد، شما می توانید با استفاده از آن به صورت آنلاین خرید نمائید. تنها لازم است کالا یا خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس هنگام پرداخت گزینه پی پال را انتخاب کرده و مراحل پرداخت را انجام دهید.

روش پرداخت پی پال توسط تراپی نیز بدین گونه است که شما لینک محصول یا خدمت را برای تراپی ارسال کرده؛ معادل ریالی آن را به حساب تراپی واریز می کنید. سپس مجموعه تراپی در زمانی کمتر از یک الی دو ساعت مراحل پرداخت را برای شما انجام می دهد.

درگاه پرداخت الکترونیک پی پال چگونه کار می کند؟

برای  خرید با پی پال لازم است که با نحوه ی عملکرد پی پال اشنا شوید. عملکرد پی پال به این صورت است که :

ابتدا شما می بایست به صورت آنلاین اکانت پی پال ایجاد کنید و سپس برای فعال سازی حساب پی پال خود، از طریق اتصال یک حساب بانکی به حسابتان آن را وریفای کنید.

خوب است این را بدانید که انتقال پول پی پال شما به حساب بانکی تان حدود ۳ الی ۵ روز طول می کشد. همچنین زمان خرید اینترنتی با پی پال شما هیچ کارمزدی نمی پردازید. اما زمان پرداخت با paypal، حساب پی پال شما به حساب بانکی تان لینک می شود و به این دلیل لازم است که مبلغی را به عنوان کارمزد بپردازید. به علاوه برای تبدیل انواع ارز نیز، می بایست کارمزد پی پال را بپردازید.

آیا خرید با پی پال امن است؟

سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش می آید این است که، آیا پی پال یک درگاه پرداخت الکترونیکی امن است؟ در پاسخ می بایست به آن ها بگوئیم ، پی پال بیش از ۱۰ سال است که فعالیت خود را در حوزه پرداخت های ارزی آغاز کرده است و میلیون ها فروشگاه، کاربر و تجار در سراسر دنیا از خدمات آن بهره مند می شوند.

پی پال دارای یک سیستم امنیتی می باشد که درون آن تعبیه شده است و کلیه تراکنش ها از طریق این سیستم امنیتی کنترل می شود. بنابراین ، بعد از انجام هر خرید و پرداخت هزینه ی آن، شما یک ایمیل از سمت پی پال دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می توانید تراکنش های خود را پیگیری کنید.

امنیت خرید اینترنتی با پی پال

به علاوه، سوال بسیاری از کاربران این است که از کدام فروشگاه های آنلاین می توان از طریق پی پال خرید کرد؟ دوستان عزیز، چنانچه در یک وب سایت فروشگاهی درگاه پرداخت پی پال وجود داشته باشد، امکان پرداخت با پی پال وجود دارد.

جالب است بدانید که انتقال پول به حساب دیگر دوستانتان نیز با استفاده از پی پال امکان پذیر است. شما می توانید مقاله آموزش انتقال پول پی پال را در اینجا مطالعه کنید.

چگونگی تنظیم اکانت پی پال جهت خرید با پی پال

حال که با نحوه خرید با پی پال  آشنا شدید، بد نیست بدانید که چگونه می توان یک حساب پی پال ایجاد کرد. ایجاد یک حساب کاربری پی پال اصلا کار سختی نیست. برای افتتاح اکانت پی پال مراحل زیر را با ما انجام دهید.

مرحله اول : ابتدا می بایست به سایت پی پال وارد شوید. سپس یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. (برای ایجاد حساب کاربری فرم مربوطه را با اطلاعات خواسته شده از قبیل نام، ایمیل و... پر نمائید). سپس یک پسورد نیز برای آن تعیین کنید.

مرحله دوم : حال می بایست اکانت پی پال خود را وریفای کنید و حساب کاربری پی پال خود را به حساب بانکی تان لینک نمائید

مرحله سوم : در این مرحله لازم است که یک روش پرداخت را برگزینید

مرحله چهارم : هم اکنون می توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی با پی پال نمائید.

مراحل خرید با پی پال

سخن پایانی در مورد خرید با پی پال

برای اینکه بتوانید از وب سایت های فروشگاهی خارجی خرید کنید، لازم است که یک حساب بین المللی داشته باشید. پی پال یکی از بهترین گزینه ها برای خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی است.

در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه خرید با پی پال آشنا کنیم؛ امید است از مطالب ارائه شده در این مقاله بهره ی کافی برده باشید. همانطور که ذکر کردیم، برای پرداخت با پی پال می بایست از وب سایت هایی خرید کنید که دارای نشان پی پال می باشد. ما در وب سایت تراپی امکان پرداخت با درگاه پرداخت الکترونیک پی پال را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید از خدمات این درگاه پرداخت الکترونیک بهره مند شوید.

برای پرداخت با پی پل، کلیک کنید!

بنابراین اگر خودتان قادر به پرداخت آنلاین هزینه خرید با پی پال نیستید، می توانید این کار را از ما در تیم تراپی بخواهید. ما با کمال میل و در اسرع وقت خرید اینترنتی با پی پال را برای شما انجام خواهیم داد.

چنانچه پس از مطالعه مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمائید. همکاران ما در مجموعه تراپی به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

تاریخ انتشار 06 امرداد 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Zeus ۲۷ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام با پی پل میشه از داخل ایران خرید کرد؟؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۰ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      بله شما میتوانید سفارش خرید با پی پال خود را ثبت نمایید سفارش شما در اسرع وقت انجام میشود

  • تصویر آواتار
    پشتیبانی سایت ۲۷ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام و احترام

    چنانچه خرید از سایت خارجی داشته باشید می توانید در سایت عضو شوید و در خواست خود را جهت خرید از طریق تیکت و پشتیبانی پیگیری کنید تا راهنمایی لازم جهت خرید به شما اطلاع داده شود


    موفق و سربلند باشید

  • تصویر آواتار
    Arad ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. آیا خرید روزانه با پی پال سقف دارد؟؟
    تا چه میزان میتونم سفارش ثبت کنم

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام. خیر محدودیتی برای انجام سفارشات نمی باشد درصورت مبالغ بالا می توانید با پشتیبان سایت هماهنگ نمایید و سفارش خود را ثبت کنید

  • تصویر آواتار
    سارا ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    من خیلییییییی راضی بودم از خدماتتون سروقت سفارشم انجام شد
    پیشتیبان سایت خیلی با حوصله بود
    واقعا کارتون حرف نداره
    سفارشات بعدی هم در همین سایت انجام میدم

  • تصویر آواتار
    محمد نجفی ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقتتون بخیر
    شما در چه سایت هایی خرید دارید
    خودتون در سایت ها اکانت دارید یا حتما خودمون باید حساب داشته باشید؟
    ممنون از پاسخگویی خوبتون

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز خرید از سایت هایی انجام میگردد که درگاه پرداخت ویزا مستر کارت یا پی پال داشته باشد شما باید خودتون در سایت مورد نظر حساب داشته باشید تا با اطلاعات لاگین خودتان خرید انجام شد

  • تصویر آواتار
    هادی حسین زاده جبار ۰۶ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من جند وقت خریدپی پال انجام دادم نتیجه نگرفتم

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۲ آبان ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا بیشتر توضیح بدید یا با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند
      تمامی خدمات پی پال در سایت ما ارایه داده میشود

  • تصویر آواتار
    Barin Studio ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    با سپاس از زحمات شما عزیزان خرید من انجام گرفت برای سپاس از زحمات شما این ویدیو را در یوتیوب قرار دادمو همیشه موفق و سربلند باشید.
    https://www.youtube.com/watch?v=voLcoONDgl8

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سپاس از شما جناب بارین بابت ویدیویی که تهیه فرمودید و در یوتیوب قرار دادید. خوشحال هستیم از خدمات ما راضی بوده اید و خدمت رسان شما هستیم.
      موفق و پیروز باشید

  • تصویر آواتار
    سبحان ۱۵ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر ببخشید می خواستم یک حساب می پال افتتاح کنم و چه جوری میتوانم افتتاح کنم وآیا میشه باهاش فیلم یا پی دی اف و یا مقاله خرید؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      شما پس از عضویت و احراز هویت در سایت تراپی میتوانید سفارش افتتاح حساب پی پال خود را ثبت نمایید و تیم پشتیبانی در تیکت شما را راهنمایی خواهند کرد
      شما میتوانید با حساب پی پال از هر سایتی که درگاه پی پال داشته باشد خرید کنید
      همچنین شما میتوانید بدون افتتاح حساب پی پال ، سفارش خرید خود را ثبت نمایید تا مجموعه تراپی سفارش خرید شما را انجام دهد.

    • تصویر آواتار
      ملکی ۰۲ آبان ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام من از سایت fa.joopzy.conمیخواهم خرید انجام دهم درقسمت پرداخت پی پال وپی لتر را دارد واسم کشور ایران را ندارد نمیدونم باید چیکارکنم لطفا راهنمایی فرمایید

      • تصویر آواتار
        روستا ۰۲ آبان ۱۴۰۱
        سلام وقت بخیر دوست عزیز
        اگر خرید و پرداخت ارزی دارید از سایتی که درگاه پی پال دارد وارد لینک زیر شوید و سفارش خرید با پی پال خود را ثبت کنید در اسرع وقت انجام خواهد شد
        https://trapay.net/member/order/buy/paypal/create

  • تصویر آواتار
    مصطفی ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشیدمن به دوستم ک در هلند هستش بهشون گفتم که ی اکانت برام درست کنه اونم قبول کردن سوال اینه که ایشون میگن چون حساب بانکی میخواد من برا حساب بانکی چه کار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      حتما لازم نیست حساب بانکی متصل شود. میتواند از مسترکارت یا ویزاکارت prepaid استفاده نمایند.

  • تصویر آواتار
    ناشناس ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    حساب بین المللی که زحمت ساختش رو میکشید اطلاعاتش در اختیار خودمون هست و میتونیم از هرجایی ک ب پی پال نیاز داره خريد رو بزنیم؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام
      بله تمامی اطلاعات و مدارک در اختیار شما قرار داده می شود و شما مدیریت حساب را برعهده دارید و میتوانید پسورد های خود را تغییر دهید

  • تصویر آواتار
    سیاوش شکیبا ۲۶ مهر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام از گوگل پلی میشه با پی پال نسخه ی پرمیوم یه نرم افزار رو خریداری کرد?؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۲ آبان ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      متاسفانه در حال حاضر خرید درون برنامه ای انجام نمیشود
      اما برای خرید از سایتی که درگاه پی پال دارد، وارد لینک زیر شوید و سفارش خرید با پی پال خود را ثبت نمایید
      https://trapay.net/member/order/buy/paypal/create

  • تصویر آواتار
    روستا ۰۲ آبان ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر دوست عزیز
    لطفا بیشتر توضیح بدید یا با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند
    تمامی خدمات پی پال در سایت ما ارایه داده میشود

  • تصویر آواتار
    رضا بیابانی ۱۹ دی ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    ایا ویزا کارت همان حساب متصل به پی پال حساب می شه؟

    • تصویر آواتار
      معصومه میرزائی ۲۱ دی ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
      درود بر شما دوست عزیز،
      بله حساب های ویزا یا مستر می توانند به عنوان حساب متصل به پی پال استفاده شوند.

فرم ارسال نظرات کاربر