اگر ایده ی کسب درآمد آنلاین و فعالیت های فریلنسری را می پسندید، احتمالا پی پال را به عنوان روشی برای پرداخت پول های خود برگزیده اید! برای آشنایی با راه های کسب درآمد از پی پال، مقاله ی بسیار مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. پس با تراپی همراه باشید تا شما را با راه های کسب درآمد با پی پال آشنا کنیم، همچنین در ادامه هم برای دوستانی که به راه های کسب درآمد شرکت پی پال علاقمند هستند؛ مطالبی را گردآوری کرده ایم.

آشنایی با راه های کسب درآمد از پی پال

PayPal یکی از متداول ترین خدمان این درگاه، خرید اینترنتی با پی پال در فروشگاه های معتبر آنلاین است که توانسته در طی این سال ها با کاربری آسان، امنیت بالا و پشتیبانی قوی طرفداران زیادی را به خود جلب کند. کسب درآمد از طریق paypal به چند روش ساده امکان پذیر می باشد. در این بخش از مقاله شما را با کسب درآمد با پی پال آشنا کرده ایم. همراه ما این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

کسب درامد با پی پال با انجام نظرسنجی

اگر در طول روز چند دقیقه بیشتر وقت آزاد ندارید و همچنین مایلید تا نظر خود را با دیگران در میان بگذارید ، می توانید با انجام نظرسنجی های آنلاین ، حقوق دریافت کنید. یکی از بهترین راه های کسب درآمد از طریق paypal انجام نظرسنجی است. لازم به ذکر است که امکان پرداخت با پی پال در همه ی این سایت ها وجود ندارد. اما Survey Junkie یکی از معتبرترین شرکت های نظرسنجی است که برای شما این امکان را فراهم می کند تا از طریق شرکت در نظر سنجی ها پاداش نقدی دریافت کنید. این یکی از آسان ترین راه های کسب درآمد از پی پال است.

کسب درآمد با پی پال به وسیله نظر سنجی

کسب درآمد از Paypal Booster

Paypal Booster در سال 2016 ارائه شد و یکی از برنامه های کسب درآمد آنلاین برای کاربران حرفه ای است. Paypal Booster یک گزارش عالی است و به شما آموزش می دهد که چگونه در 7 گام به صورت روزانه چندین دلار درآمد داشته باشید. Paypal Booster یکی دیگر از راه های کسب درآمد از پی پال است.

کسب درآمد با پی پال از راه طراحی گرافیک

اگر به طراحی علاقه دارید می توانید از این طریق با PayPal درآمد کسب کنید. به طور مثال اگر به طراحی تی شرت یا آرم روی لباس علاقه مند هستید، از این طریق می توانید به کسب درآمد از پی پال بپردازید. انجام کارهای گرافیکی یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق paypal است.

کسب درآمد با پی پال از نویسندگی (نویسنده آزاد)

اگر در نویسندگی استعداد دارید، می توانید برای نوشتن پست های وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی ، مقاله های سفید و نوشتن مطالب B2B یا B2C ، از طریق PayPal به درآمد خوبی برسید. این روش یکی از بهترین راه های کسب درآمد با پی پال می باشد.

کسب درآمد با پی پال از طریق فروش کتاب های قدیمی

اگر کتاب درسی یا غیر درسی دارید که فقط در قفسه های کتابخانه تان گرد و غبار جمع می کند ، می توانید با فروش کتاب های قدیمی خود در سایت هایی مانند Bookscouter درآمد کسب کنید و مبلغ مورد نظر خود را در حساب پی پال دریافت کنید. یکی دیگر از بهترین روش های کسب درآمد از طریق paypal از راه فروش کتاب های قدیمی می باشد.

مقاله مرتبط: نحوه دریافت پول از paypal

کسب درآمد از پی پال از طریق فروش کتاب

کسب درآمد با پی پال از طریق فروش محصولات در وب سایت تان

شما می توانید محصولاتی از قبیل کتاب الکترونیکی، آثار هنری، طرح های گرافیکی، و ... را در وب سایت تان به فروش برسانید و به این ترتیب نیز به کسب درآمد با پی پال بپردازید.

به طور کلی روش های زیادی برای کسب درآمد با استفاده از PayPal به عنوان روش پرداخت وجود دارد. چه در نظر سنجی شرکت کنید ، چه محصولات خانگی بفروشید ، می توانید با پرداخت سریع و ایمن با PayPal پول خود را دریافت کنید.

راه ها و روش های بسیار ساده ای برای کسب درآمد از پی پال وجود دارد. اگر شما به کسب درآمد از اینترنت علاقه داشته باشید، می توانید از طریق انجام کارهای فریلنسری، مثل انجام پروژه های گرافیکی، نوشتن محتوای وبلاگ، ترجمه و ... برای کلاینت ها در سراسر دنیا، به درآمد خوبی برسید.

 

اما خود شرکت پی پال نیز راه ها و روش هایی دارد که از آن کسب درآمد می کند. آیا مایلید تا با راه های کسب درآمد پی پال هم آشنا شوید؟ پس در ادامه مقاله همچنان با ما همراه باشید.

سال‌ها پیش شرکتی با نام Confinity تاسیس شد که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کرد تا پول، ارسال یا دریافت کنند. دو سال بعد این شرکت نام خود را به پی پال تغییر داد و از آن زمان به بعد  تغییراتی در بیزینس خود به وجود آورد که هم برای خریداران و هم برای فروشندگان بسیار سود آور شد. از طریق این سیستم خریداران می‌توانستند برای خریدهای خود به صورت آنلاین پرداخت کنند حتی اگر کارت اعتباری در اختیار نداشتند. حتی این سیستم جدید پی پال امنیت مالی کاربران را تضمین کرد. همچنین امکان خرید در کشورهای مختلف برای آسان کردن خرید بین المللی را برای کاربران فراهم کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با راه های کسب درآمد پی پال آشنا نمائیم.

با راه ها و روش های کسب درآمد پی پال آشنا شوید

مدل های کسب درآمد PayPal کاملاً متنوع است و دستخوش تغییر و خط مشی جدید این شرکت است. برخی از برجسته‌ترین آن‌ها در ادامه ذکر شده است. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

آشنایی با راه های کسب درآمد پی پال

کسب درآمد پی پال از هزینه‌ی تراکنش ها

پی پال تحت دو نوع حساب کاربری و شخصی مشغول فعالیت است. زمانی که حساب شخصی ایجاد می‌کنید، می‌توانید برای اهداف زیر از آن استفاده کنید :

  • می‌توانید اقدام به انتقال پول پی پال برای خانواده و دوستان خود کنید
  • امکان اهدای پول به دلایل مختلف از طریق حساب شخصی پی پال وجود دارد.
  • از طریق حساب شخصی پی پال می‌توانید استخر پول ایجاد کنید.
  • امکان ارسال صورتحساب به دوستانتان از طریق حساب شخصی پی پال وجود دارد.
  • امکان خرید آنلاین از طریق حساب شخصی پی پال برای کاربران وجود ندارد.

 هر شخصی می‌تواند برای خود اقدام به ایجاد اکانت پی پال کند و برای این منظور به صورت رایگان در پی پال ثبت نام کند. همچنین می توانید افتتاح حساب خود را به ما بسپارید با کیلیک بر روی لینک زیر:

کارمزد پی پال یا هزینه‌ی تراکنش هایی که با استفاده از این دو حساب در پی پال در نظر گرفته شده است، متفاوت است و این به یک منبع درآمد برای پی پال تبدیل می‌شود.

کسب درآمد پی پال به وسیله دریافت هزینه‌ی درگاه پرداخت Payflow

Payflow به عنوان یک دروازه پرداخت ، یک خدمت ارائه شده توسط PayPal است. اگر از یک حساب تجاری استفاده می‌کنید ، می‌توانید درگاه Payflow را در وب سایت مربوطه قرار دهید کنید. استفاده از این درگاه پرداخت نیز هزینه‌ای دارد که باید به پی پال پرداخته شود که این یکی دیگر از را ه‌های کسب درآمد پی پال است.

کسب درآمد از طریق Business in a box

" Business in a box " یک راه حل تجارت الکترونیکی برای مشاغل کوچک است. حساب تجاری PayPal گزینه‌ای برای بهره‌مندی از خدمات مشترک به شما می‌دهد.  تعداد زیادی از خدمات مشترک مانند GoDaddy ، Intuit ، Woo Commerce وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها ثبت نام کنید.

دریافت کارمزد وام سرمایه در گردش یکی از راه های کسب درآمد پی پال

به زبان ساده ، این یک وام تجاری برای مشاغل کوچک است که صاحبان آن‌ها به دنبال یافتن بودجه اضافی برای رشد مشاغل خود هستند. وام سرمایه در گردش متمایزتر از وام سنتی عمل می‌کند. صلاحیت برای دریافت وام کاملاً براساس تاریخچه فروش PayPal است و یک هزینه ثابت برای آن وجود دارد که این یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد پی پال می‌باشد.

کارمزد وام سرمایه در گردش یکس از راه های کسب درآمد پی پال

کارمزد و هزینه های انتقال بین المللی پول

در صورت ارسال پول به کشور دیگری ، پی پال مبلغی را بین 0.3٪ - 3.9٪ به علاوه هزینه های ثابت کوچک براساس آن دریاف می کند. که این راه نیز یکی دیگر از راه های کسب درآمد پی پال می باشد.

هزینه‌های برداشت

اگر تصمیم دارید وجوه خود را از حساب پی پال برداشت کنید ، پی پال وجوه را به صورت رایگان به حساب بانکی شما منتقل می‌کند ، اما اگر مایل به دریافت چک هستید ، هزینه کمی برای شما در نظر گرفته می‌شود.

بهره اعتباری پی پال

هنگامی که یک حساب اعتباری PayPal باز می‌کنید ، در ابتدا برای شش ماه نرخ تبلیغات ویژه دریافت می‌کنید. در طول دوره تبلیغاتی ، اگر بیش از 99 دلار خریدار داشته باشید، هیچ گونه وجهی نمی‌پردازید. با این حال ، پس از پایان شش ماه دوره تبلیغاتی ، برای باقی مانده‌ی موجودی شما، پی پال بهره‌ای معادل با 26.24 درصد دریافت می‌کند.

در کل کسب درآمد از پی پال به راه و روش های متنوعی امکان پذیر می باشد که افراد می توانند با توجه به علاقه مندی های خود از هر کدام از این روش ها کسب درآمد از طریق paypal داشته باشند. پی پال یک شرکت بزرگ فعال در حوزه نقل و انتقالات مالی بین المللی به حساب می آید و کسب درآمد با پی پال یکی از مطمئن ترین راه های درآمد زایی برای علاقه مندان به فعالیت های بین المللی محسوب می شود.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 26 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
فرم ارسال نظرات کاربر